Friday, January 21, 2011

Mot Kumla och Polen

Igår kväll blev det en sväng (56,53 km) igen, med Emil, Mattias och Ola som sällskap. Det var mycket som var annorlunda den här gången: Vi åkte söderut (vände i Kumla) istället för norrut, jag tappade klungan färre gånger än vanligt, JAG förordade en kisspaus, det var mindre is, det gick snabbare (24,4 km/h) än det brukar (förmodligen på grund av platt Närkeslätt och mindre is), jag hade pulsbandet på (andra gången på tre år), jag lyssnade på radio större delen av passet (Sverige-Polen, handbolls-vm) och vi avslutade med en fartökning där jag orkade gå med, för att nämna några av avvikelserna. Idag är jag trött i benen...

Och ska man analysera pulsen då eller? Zon 5 tre gånger: innan kisspaus (hum), bron över motorvägen (tappade kompisarna), fartökningen på slutet.


2 comments:

  1. Tror att "någon/några" trots att han/de är hatade borde pressa upp dig i zon 5 fler gånger. Resultatet med trötta ben i kombination ditt otroliga aktiva jobb gör att din form kommer att nå oanade höjder. Nån dag...

    ReplyDelete