Thursday, November 4, 2010

Skogen suger

Igår blev det en, trots allt, trevlig kvällstur med Magnus och Mattias, varav den senare kan ses nedan byta batteri till någon av sina 57 lampor. Trots att regnet piskat ner i två dagar så var det förvånansvärt fint i skogen. Som tur var gav vi oss inte upp i bergen utan vi körde via Hovsta bort till den så kallade avslutningsrundan och körde delar av den, motsatt klassisk riktning. Det blev bara tre mil men det räckte med två för att jag skulle klappa ihop helt. Benen tog slut och jag höll knappt styrfart en stund innan jag lyckades fokusera och ta mig hemåt i någorlunda fart. Nu stundar tyvärr en helg med en del att göra annars skulle jag gärna ta mig upp i bergen, Yr bjuder ju kanonväder.

2 comments:

  1. Med stundande prognos lär till och med jag leta mig ut på en tur! :)

    ReplyDelete
  2. Hade varit perfekt för ett par etapper på leden Tobbe! :)

    ReplyDelete