Sunday, November 21, 2010

Cykelmässan

Efter 40 stresskörda mil är årets mässa avklarad. Jag sprang runt där med bror min (eller ja, vi åkte dit tillsammans men han tröttnade snabbt på mitt grundliga shoppingtempo) i cirka tre timmar. Det var en bra mässa, den bästa av de tre jag varit på. Det känns som om mässan växer och det är ju positivt! Jag kunde ha varit där en stund till och jag kunde definitivt ha handlat lite mer prylar men det fanns inte riktigt i budgeten, dryga månaden innan julafton.

Tanken var att efter mässan ta en titt på CX-tävlingen i Jönköping. Det gick sådär. Vi tog sikte på centrum och letade skyltar och stadsparker. Vi åkte i ett stort U genom staden utan att se en endaste liten skylt om tävlingen. Lite smått irriterad fick det istället bli åter till Örebro via en blaskig E4.










2 comments:

  1. Vad fyndade du då, va va ?

    Mattias F

    ReplyDelete
  2. Jag kom därifrån med endast ett par små xc-handskar som min son ska få av tomten...

    ReplyDelete