Friday, June 11, 2010

Tillbaka till fullgung

Ah, äntligen tillbaka till mjuksvans... Jag kom över den här skönheten. Inte bara en Logan, utan en PRO. Plattisar, dubbelkronad framgaffel, stänkor, reflexkittad, osv, osv. Till och med stöd! Helt sjukt att man stått ut med det här "måste hitta något att luta mot"-grejen så länge. Jag känner mig fri.



Galet att någon bara slängt den här i Varbergaskogen. Det blir en sväng till polisen idag och sedan en lång väntan... Om ett par månader kan den vara min, tänk om jag hinner till cykelvasan...

3 comments:

  1. Vi drar till Åreskutan i slutet av augusti...

    ReplyDelete
  2. Grymt, tror den har minst 20 mm fungerande slag! Sammanlagt fram och bak alltså.

    ReplyDelete
  3. Tja,

    Såg du hade ett par däck du ville sälja på happy.
    De vill jag köpa.

    /Johan Jönsson

    ReplyDelete