Monday, June 14, 2010

Dagen efter

Jo jag kör ju i den här motionsklassen då. 402 åkare till start och jag kom på plats 12. Det var ju bra. Vädret var kanon och banan likaså. Bara några få lerhål. Inte alls som jag befarat alltså. Och däcken bet bra, till och med uppför slalombacken. Men inte tog jag mig under tre timmar som jag hoppats. Nej, det går lite långsamt. Jag ska stryka Ränneslättsturen ur schemat och äta mer chips, så att jag lägger på mer vikt. Det bör ge mer fart utför i backarna. Tiden: 3:10:41.



4 comments:

  1. Asch vad nesligt. Kan du inte bara trampa hårdare då?

    ReplyDelete
  2. Jo det börjar väl luta åt att det kan vara en idé...

    ReplyDelete
  3. mindre gnäll - tyngre växlar - högre kadens, johan...

    ReplyDelete
  4. Ja jag fick äntligen det där utrett på träningen igår och vet nu att kadens är tramptag/hjärtslag. Tack Carl!

    ReplyDelete