Wednesday, June 2, 2010

Mållinjen och vita blixten

Tog med en lovordad olja från Tyskland; White Lightning Wet Ride. "...neither clog up with dirt, nor wash off during use. It is also significantly cleaner than other lubes of this type..." Måste ju vara galet bra! Min favorit är annars den gröna bakom där. Rond ett (det enda testat hittills), dofttestet, går till Finish Line som luktar smaskigt. Vita blixten luktade inget alls, tyckte jag. Återstår att se om den kan smörja. Annars hoppas jag på det där med att den ska vara renare för det är väl Finish Lines nackdel, att det blir lite svart.

3 comments:

  1. Kolla här http://content.delius-klasing.de/interfaces/payment/?id=6194
    Du har tydligen valt rätt, men det visste du säkert:)
    Jag är fortsatt dålig:(

    ReplyDelete
  2. Haha, där ser man! Jag hade inte en aning men detta är ju uppenbart ett kvitto på att min känsla har god förankring i any given labbtest. Men var är luktpoängen i Tour-testet? Krya på dig!

    ReplyDelete
  3. Lukten är viktigare än allt annat! ;)

    Torkar man av överflödet på utsidan av kedjan efter inoljning håller sig den gröna ren och fin.

    ReplyDelete