Saturday, May 22, 2010

Upp och ner

Igår blev det en tur upp till Ånnaboda, bitvis blött. Det finns lite fler bilder på happy. Jag vill rapportera om kakorna jag mumsade i mig under turen. Jag såg dem på Willys och kunde inte motstå det intressanta namnet Corny. Den där rosa var väldigt sliskig och påminde om kakorna från Lidl som jag skrivit om tidigare. Den andra jordnötssaken var dock något av en succé. Smakade Snickers och kändes lagom matig. Helt klart ett billigt (5,50 kr) alternativ att ha med på en tur.





2 comments:

  1. Fast det går väl att hitta äkta Snickers i den prisklassen utan att behöva gå in på Lidl?

    ReplyDelete
  2. Helt riktigt, men det är ingen referens för mig. För mycket kladd (kola) och för mycket choklad som smälter. I min bok är alltså en Corny bättre i bakfickan.

    ReplyDelete