Monday, May 3, 2010

Resultat

Med nöd och näppe klarade jag mitt mål. Jag landade på tiden 3:48:49. Jag hade väl hoppats att slipa lite mer men tydligen var banan något längre i år så jag får ta fasta på det. Jag var ockå mindre död vid målgång jämfört med förra året. Alltid något! Men jobbigt som tusan var det och alldeles för många gyttjehål...

Men det var trevligt att campa lite och så hann vi med djurparken dagen efter loppet.



Från 'bikens fotoalbum, i aktion:

Foto: Thomas Ljung

Och här går jag faktiskt i mål...

2 comments:

  1. Fin camper! Såg den i lördags när jag var på väg från kolmården. Själv lite sugen på camper och ska därför passa på att fråga vart du har cykeln medan du åker? Har du cykelställ bakpå/ovanpå?!

    ReplyDelete
  2. Hej! Jag hade cykeln inuti, det var snabbast och enklast. Vi fick med två cyklar, en 20-tummare till dottern fick plats också. Men det äter ju all plats inne då, så det funkar kanske inte i alla lägen. Att ha baktill är inte bra för då kommer man inte in så det bästa vore nog att lägga cykeln på taket...

    ReplyDelete