Friday, May 28, 2010

Kilsbergen

Fredagsturen tog även denna gång, som sig bör, riktning mot Kilsbergen. Banvallen ut och sedan upp till Suttarboda via Limberget. In på Bergslagsleden med riktning Ånnaboda...


Här är vackra Björktjärn, som inte alls låter sig fångas på bild. Särskilt inte när jag envisas ha cykeln i förgrunden, jag ska sluta med det.


Titta, redan slutat. Falkasjön med Falkaberget. Svårcyklat om man ger sig på det. Jag viker gärna av och tar alternativa stigar här.


Det var riktigt fint i bergen idag...


En bild till Lisa. Bilden är inte arrangerad, märk väl.



Paketet har kommit förresten. Order lagd på Bike-discount i tisdags, posten levererade idag fredag. Helt ok.

5 comments:

  1. Händer mig ganska ofta faktiskt, men det har dock aldrig hindrat in-/urklickandet...

    ReplyDelete
  2. Här anar man en vurpa som skyllts på en liten pinne...

    ReplyDelete
  3. Det var lilla Lisa som hade lite spd-problem så vi har analyserat den kända "kan det vara en pinne som sitter fast"-teorin...

    ReplyDelete
  4. ÅHHHÅÅÅ nu går vi på lilla-prefix och allting. herregud.

    (obs vurpade inte, skyller inte ifrån mig, skulle aldrig, etc etc etc)

    ReplyDelete