Thursday, October 14, 2010

Äntligen!

Igår blev det en tur i mörkret igen och för första gången på länge så kom jag hem med en uns av heder i behåll. Jag blev med andra ord inte helt slutkörd och förnedrad, vilket kändes helt ok. Förklaringen ligger förstås i att det inte gick så fort som det brukar, men ändå. Turen var overkligt bra också; perfekt väder, hyfsat torra stigar och riktigt kul stigar. Det blev ganska exakt fem mil dörr-till-dörr. Sällskapet bestod av Mattias, Martin N och Jonas och som du kan se av kartan nedan (det går bra att förstora upp den) så blev det Flyckeberget - Skrikarboda - Rusakulan - Bergslagsleden - Lockhyttan - Klockarhyttan.

2 comments:

  1. Stilig runda, inte illa alls! Frågan är väl bara den när jag ska våga mig ut på en mountainbike... kanske blir snarare än vad man tror.
    Kör hårt!

    ReplyDelete
  2. Ja det tycker jag du ska, det är bara att trampa, och det verkar du ju ha kläm på redan!

    ReplyDelete