Wednesday, April 18, 2012

Tredje gången gillt

Jag brukar inte missa måndagsträningar men nu blev det först på tredje träningen som jag fick vara med och leka med mannen på bild, Ola, "The Man". Det stod backintervaller på schemat och så blev det. Först i Atlegropen (bilden) och sedan vidare till ett antal olika backar i Sörby.

Efter att ha fyllt på med mycket gott fika tog jag en extra tur på vägen hem; via Ekeby-Almby, Oset, Rynningeviken och vidare hemåt. 46 välbehövliga kilometer blev det på klockan.


3 comments:

  1. Beställt en S SR8980 än Tobbe? :)

    ReplyDelete
  2. Haha, jag fick lov att Googla för att fatta vad du pratade om. :)

    Nä, jag tycker det är för mycket pengar än så länge. Gjorde en undersökning av marknaden bara, den såg ju rätt vettig ut. Problemet är att jag har två våningar, det betyder antingen flytta laddstation och sug varannan dag eller skaffa två. Ska man automatisera är det fel väg att hålla på att flytta = ännu mer pengar.

    ReplyDelete