Wednesday, April 4, 2012

Lerigt vid slagghögen

Träningstävling i söndags som sagt. Jodå, däcket höll luften. Men det förvandlades till ett slick-däck efter första provturen på banan. Underlaget bestod nämligen av 100 procent lera, av olika konsistens.

Men det var en rolig bana och det var bra att chocka kroppen med lite race. Det var individuell start och jag fick ha cykelhandlaren jagandes efter mig, med en minut tillgodo. Jag hoppades att jag skulle kunna hålla honom bakom mig de fyra varven. Det gick vägen, men minuten hade halverats så jag fick se mig slagen av nämnd cykelhandlare men även han fick känna sig besegrad eftersom en galet stark orienterare (?) kom och var snabbast av alla...



Rickard, som knep fjärdeplatsen, på bild (stulen från hans blogg). För övrigt hans nya Specialized-hoj som syns i förgrunden på bilden ovan.

No comments:

Post a Comment