Saturday, August 27, 2011

Det finns backar i Ludvika

Nya Finnmarksturen. Riktigt rolig bana, väldigt väl avvägd med en bra blandning av stig och mer lättåkt terräng. Riktigt fina stigar och bitvis utmanande terräng, precis som det ska vara. Men samtidigt en brutalt jobbig tävling. Satan vad backar de hittat. Kolla banprofilen nedan. Backarna tog aldrig slut, varken i antal eller längd... Hade det inte varit för åskådarna så hade jag lagt mig ner i ett dike och grinat. Hoppas (eller?) att jag glömt backarna till nästa år, annars kommer jag inte tillbaka.



3 comments:

  1. Jag hörde att till och med Harri var imponerad att de lyckats hitta jobbiga backar (jag har själv inte trampat nya banan).

    Jag ska göra mitt bästa att inte påminna dig mer, alltid kul med utsocknes på besök!

    ReplyDelete
  2. Hade jag vetat att du hade B&B så hade jag ju legat över!

    ReplyDelete