Thursday, May 19, 2011

Resultat

Hur det gick? Resultatlistan säger att jag körde på fyra timmar och nio sekunder, plats 52 av 64 startande i H30. Inte nöjd. Jag kände mig egentligen trött redan första tramptaget och det mesta gick segt och långsamt, längs den grymt fina banan. Jag provade också på något jag inte testat tidigare; kramp baksida låren, båda samtidigt, vid sista depån. Det var oskönt. Jag var inte alls i form men hoppas att det kan bli bättre. Jämfört med förra året, då jag startade i motion, så var min medelhastighet lägre i år. Och 2010 var loppet både längre och tuffare. Då kände jag mig stark uppför strupen och kunde trycka på lite. I söndags kröp jag upp på lättaste växeln, helt slut.



2 comments:

  1. Gött kämpat! Så det var tuffare 2010?

    ReplyDelete
  2. Jo, de har ju gått ut med att det skulle vara en snabbare och snällare bana i år, bland annat med en klättring mindre upp mot Billingen.

    ReplyDelete