Tuesday, August 3, 2010

Ingen karta

Nu har vi redan hamnat i augusti och måndagsträningarna är igång igen. Ola, förmodligen influerad av o-ringen, överraskade med mtb-orientering igår. Det var riktigt skoj. Vi körde i par och jag ryggade Mattias, som fick sköta kartan medan jag fick det ärofyllda uppdraget att stämpla. Jag tror det kom fram lite tävlingsinstinkter för det var full kamp ute i skogen... Jag åkte dock på en irriterande pyspunka och har nu upptäckt att geggan i det slanglösa systemet, som ska täta hål, hade slutat vara en gegga och istället blivit en klump gummi. Får göra om det således...




5 comments:

  1. Tänkte på min kommentar i inlägget jag länkade till, om du nu mot förmodan inte förstod det. :)

    ReplyDelete
  2. Oj, länkar, avancerade saker här, såg inte... Men jag vidhåller att slanglöst är bästa bästa. Bara ännu en lektion lärd i ämnet.

    ReplyDelete
  3. Ja våga vägra slang. När däcket är tätt så är det mkt bättre än ett med slang. Sen är det bara din kondition du ska ta tag i...

    ReplyDelete