Wednesday, November 16, 2011

Tillbaka till början

Jag har inte cyklat så länge som många andra. En del verkar till och med ha upplevt den där snöfattiga vintern för 100 år sedan. Jag gjorde förvisso vissa skogsbesök runt 1997 (köpte en Cyclepro Pinnacle Comp på Norra cykel och trampade lite) men sedan kom en massa barn i vägen, en krävande hustru och det ena med det andra. Så mitt cyklande tog fart först sommaren 2008, när nedanstående skönhet inhandlades, igen på Norra cykel. Och frun är kvar och barnen är fler men det är ändå jag som bestämmer...

Hur som helst så grävde jag fram den här bilden och la även in den i bloggen med gammalt datum (dock korrekt sådant) så nu ser det ut som jag bloggat sedan 2008... Jag hittade även lite bilder på min Scandal som byggdes 2009 så dessa gamla år har fått varsitt inlägg. Får se om det dyker upp fler gamla inlägg framöver.

Univega HT 530

No comments:

Post a Comment