Monday, July 18, 2011

En vecka senare

Första turen sedan Mörksuggan. Jag hade precis gjort rent cykeln när Fågelkvisten bjöd in till tur via sms. Det började i lite regn när vi tog oss upp i bergen, som tagit än mer regn, så cykeln blev förstås minst lika skitig som den var innan. Magnus var också med och han kände sig för en gång skull lite trött så det blev kortare än det brukar bli med detta sällskap. Nästan fem mil, varav tre får räknas som transport. Det blev dock riktigt bra val av stigar i bergen, något av mina favoriter tror jag. Och så hann jag prova Fågelns 29:a en snabbis också. Kändes skoj. Men som tur var; inte så skoj att jag måste bygga en...

Jag hade lämnat både kamera och mobil hemma så Fågeln står för fotot. Det märks att han har bytt ut sin fokus (ho-ho).



No comments:

Post a Comment