Saturday, December 4, 2010

Nummer fyra

Som ni redan listat ut så är ju denna julkalender bara ett försök för att dölja min obefintliga träning i vinter, som jag annars inte kan skriva om... Idag fick det dock vara nog när jag vaknade med fettobaksmälla efter fredagsmyset med god mat, chokladbanan med glass, chips, nötter, allt nersköljt med en massa Dr Pepper (jo men jag gillar den)... Således var det bara att tvinga ut sig på en löprunda innan frukost i morse och detta leder oss in på dagens lucköppning: Garmin Forerunner 305. Världens bästa träningskompis. Och då begriper jag ändå bara tio procent av dess funktioner. 15.06 går solen ner idag, om du undrade.

2 comments:

  1. Använder du dig av Forerunner 305 även när du är ute och cyklar? Om du gör det så har du den på styret eller runt armen? Om du inte använder dig av den, vad har du istället. Har ju sett dina turer på kartan. Skulle vilja ha något liknande.

    ReplyDelete
  2. Jag svarar: Ja och på armen, ibland på styrstammen med nån fullösning, jag har inget speciellt fäste för att ha den på styret. Men det kanske vore värt. Då slipper man släppa styret och vrida armen för att se, om man nu behöver kolla ofta...

    ReplyDelete