Friday, September 17, 2010

Min karta

Mörkertur i onsdags alltså. Det blev full fart från start men för fort för mig, jag blev som vanligt trött och frånkörd, kände mig svag och överkörd. Avhängd nådde jag en plats där stigen delade sig i tre val och jag chansade förstås på en stig där de andra inte åkt så de fick ringa (mitt 3-abonnemang fungerade!) och leta rätt på mig. En mycket bra taktik då jag hann med att både vila och ta ett par foton framifrån när de dök upp.

Men jag tycker ju mer att man ska ta sig framåt TILLSAMMANS när man är ute på tur. Det är jag och statsministern som har det här fina budskapet. Nu hoppas vi att han, med sina alliansvänner, får fortsätta att styra vårt land. Gör en insats för Sverige på söndag och rösta på ett alliansparti!


1 comment:

  1. Kunde du inte ha doftat på spåren och därmed avgjort vilken av de tre stigarna som var rätt?

    ReplyDelete