Monday, April 19, 2010

Flygtur

Måndagsträning igen. Bättre den här gången, trots att jag slog mig hårt. Mer stig och mindre backar är alltid bättre. Hur som helst, vi drog iväg till den ökända crossbanan och skulle köra skiten ur oss. Hoppet nedan ser kanske inte mycket ut för världen men det är enormt (jorå). Särskilt om man tror att det är ett platåhopp och satsar för kung och fosterland. Jag kom från vänster där och tog luft under vingarna, slår nästan över framåt, cykeln studsar iväg på något sätt och jag lyckas krascha på ryggen. Aj och ont!



Jag hade väl inte tänkt att bjuda på naket i bloggen, det finns ju de som gör det så mycket bättre och hellre. Men nu är det ju jäkligt synd om mig (killar tycker så, fast det bara helt och fullt är deras eget fel) och jag måste åma mig här och visa upp mina blodiga skador. Bild två där är höften, om det är oklart... Positivt: jag lever och cykeln klarade sig mirakulöst oskadd.






2 comments:

  1. Aj fan. :( Nasty att slå i ryggen så där, tur det gick relativt bra!

    Det syns på cyklistskuggan att hoppet är stort...

    ReplyDelete
  2. Man lär så länge man lever... :/

    ReplyDelete